Translate

Saturday, May 4, 2013

My dream before Rajab this year

Laa haula wala quwata illabillah

An Fusillat surah 41 saya mendengar ucapan ini di mimpi saya. Perkembangan ceritanya berikut:

AdDajjal
Jahat
Laknatullah
Mau datang ambil manusia yang suka pasang angka
Yg bersembahan2an
Dia tau tiada daya dan kekuasaan selain Allah
Orang2 yang ikut dia mengundang dia , hatta sampai masuk kerumah2 mereka sendiri, mereka tidak sadari. Saya kejar dia sampai tangga dengan karpet merah dan ada foto atau lukisan dan dia takut mau kejar saya disana dia kira ada sembahan atau sesajen. Ada satu tempat di tangga, ada tulisan Ayat Kursi , dia tidak mau lewat, dimana saya turun waktu itu dan menyanya tiada daya dan kekuasaan selain? Dan dia ulang dan menambah selain Allah. Dia tau itu hal tapi dia ada ketakutan kepada yang dikatakan berhala2? Tapi dengan perkataan ini dan aksen yang kontradiksi saya kenal makhluk itu ialah AdDajjal Laknatullah!
Saya mau bunuhnya ;saya punya alat besi berrantai dan dengan lafaz ini saya cekek dia sambil dibelakang ada seorang laki2 berdiri dan mengatakan ini belum waktunya dan saya tidak bisa membunuhnya.
Saya memanggil nama Allah, nama Rasulallah saaw , nama sayyidina Imam Ali, Hababah Fatimah, Sayyidina Hasan wa Husin, saya menangis dan minta maaf , pertolongam dan perlundungan untuk ummat ini.
Ini mimpi tetapi seperti benar, kehadiran selaknatullah sudah ada tanda2 di Bumi, jiin2 jahat pasukkannya ada diantara manusia dan menginfeksi manusia sebagaimana seorang lepra menyentuhi kulit seseorg dan akibatnya penyakit.Pasukan jiin2 jahat suka berbohong, sangat jelek dan mereka mengumpul manusia2 dijalan2: mereka seperti kumpulan2 sapi. Mereka memusnahkan iman dan diin dengan bermaki2, orang2 mukminin melawan mereka dengan lafaz2 Allah. Di pasang dikepalanya, sebuah tanda yang berapi yg bernyala, namanya ditulis Dal Ja Lam! Dia bersiul dengan kebahagian. Dia kejar manusia ditempat2 manusia tidak ketahui, seperti gembala mengusir kambing2. Itulah cara manusia2 mengikut jalan2 yang tidak benar, seperti binatang2 kepada si laknatullah AdDajjal, pasukan2 dan tentera mengumpul manusia dan manusia dalam kebingungan mau dibawa ke mana.
Makanya, karena kita sudah mau masuk ke bulan2 besar cepat2 mensucikan diri dengan sholat, istighfar dan salawat, mana kita mengharap ketemu bulan suci Ramadan dalam keadaan suci zahir wal bathin, inshaallah.

Mimpi saya mengakhiri dengan sebutan
Laa haula wa la quwwata ilabillah.
~lorrainenurshufiya2013
2May


No comments: